Time has changed..

Lördaaag och jag har absolut ingenting att göra, har ingen ork till att göra något överhuvudtaget. Vars är all min energi!? Den har flygit sin kos och verkar inte ha vägarna förbi på ett bra tag.. Är trött hela tiden och vill bara sova så fort jag stigit upp.. Blööö

Har ätit räkor och kräftor med min familj ikväll, förutom Kristoffer som e i Finland och spelar hockey. Kämpa på nu lillebror :) Har även hunnit vara med Soffipropp idag, vi har suttit ute i solen och druckit smoothie å käkat vattenmelon. Extremt härligt väder har det varit idag, inte ett ända moln på himmelen!! Yey kanske finns lite sommar kvar ändå. Vi slog på OC en stund också men jag lyckades somna några ggr under avsnitten så vi gick ner och gjorde middag till henne istället. Tjorvigt dedär med att göra stuvade makaroner kan man säga.. Haha! Nu ska jag iaf lägga mig i soffan och kika tv sen får jag se om jag pyser till Sofie en sväng till.


Vad händer? :/

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Ja verkligen :D

2008-08-16 @ 21:33:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0