Skansen och Takida

Ikväll blir det att fara till skansen med Thomas, det som gäller där är TAKIDA och Backyard Babies. Kommer nog bli kanon :) På fredag åker jag hem till "kära" Luleå igen, ska samtidigt bli skönt att komma hem, men även tråkigt att fara härifrån.. Missade träningsmatchen mellan Luleå-Skellefteå igår, men mamma ringde å berättade att de förlorade. Så missade inget viktigt iaf, tur det. Har glott på OC hela morgonen, var meningen att Sandra, Stina å jag skulle fara till Gröna Lund idag men ikket de. Sandra åker hem i eftermiddag så vi hinner inte. Boring! Aja kommer fler tillfällen. Nu ska jag gå och laga mig bullens varmkorv och fortsätta att kolla OC sen ska jag hoppa in i duschen. Ciaoooo





Låten <3

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0