Sick and tired

Har sprungit med syster på stan hela dagen, men hittade mig dock ingenting. Letade efter en jacka hela dagen men som vanligt var storlekarna slut på ALLA HM i stan så imorgon ska vi fara till Kista och kolla.

Trött som tusan e jag, känns otroligt jobbigt. Somnade sjukt tidigt igår och vaknade vid halv 9 och ändå känner jag mig inte utvilad. Snart är det dags för skolan och just därför känns de ännu jobbigare att jag är helt slut både i huvudet och i kroppen.

Ikväll har jag kikat på en film som var baserad på en sann historia. An American Crime. Den handlar om en flicka som blir torterad av en singel mamma med 7 ungar.

"Året är 1965. Två döttrar till ett resesällskap lämnas att tas hand av singelmamman Gertrude, som ensam uppfostrar sju egna barn. Det är tuffa tider, och snart prövas Gertrudes labila psyke allt hårdare. Situationen kulminerar i ett av USA:s mest brutala, sadistiska och förnedrande fall av övergrepp någonsin. Baserad på den sanna historien om Gertrude Baniszewski." - CDON.COM




Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ringa mami en sväng.

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0