Saturday night

Sitter hemma hos Soffipropp och smaskar på jordnötter och har allmänt lite å göra. Jag är så trött att jag knappt kan stava till det känns det som. En lång dag har det varit, vaknade redan vid 8 tiden av att Amanda knapprade på telefonen för Vickan var så gullig å skulle väcka upp oss! :P Försökte somna om men hade hunnit bli så pigg så rullade in mig i täcket och satte mig framför tvn medans Amanda sussade på någon timme till. Tillslut pallrade vi oss till köket och käkade frukost och sen gjorde vi oss klar och drog in till stan. Mötte Erica och gick en sväng med henne sen gick jag och Amanda å käkade lunch på Sub & co, en kyckling macka blev det. Smarrigt! Gick och kikade en stund till sen gick vi till Roasters och myste med Frida å Elin. Sen tog jag bussen hemmåt.

När jag kom hem gick vi över till våra grannar som fått en bebis för bara någon dag sen, Oliver ska han heta! Super söt, som en riktig karamell. Blev nästan gråtfärdig, jag och bebisar alltså :P Vi hade köpt lite kläder åt honom sen fikade vi och efter det gick vi hem. Tog hundarna ut på en promenad, hade tänkt försöka gå en lång runda men kallt utta helvete var det så det blev en kort istället. Sen pyste jag till Sofie som hade tänt ljus och kokat nudlar :)

Igår hade vi tjejkväll hos Amanda, det var jag, hon, Antonia, Emma, Gabriella och Sara. Vi gick till matis och hyrde film, blev Wedding Daze som fick stå för underhållningen denna kväll, men dock så sög filmen. Inte alls så bra som vi trodde så slutade med att alla började svammla. På kvällen tog vi oss en promenad runda i sunderbyn och kikade förbi på en lokalfest och hälsade på Frida o co., Dock var det inte särskilt roligt så vi pyste iväg ganska fort. Emma och Gabriella tog nattbussen hem 20 i 1 och då kröp vi ner i sängen och jag slocknade direkt.

Nu ska jag ta och cykla hem i detta mörker och kyla, är ruggigt trött och ont i halsen har jag. Blir en tidig kväll för mig idag. God natt allihopa!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0