Run, run like you always do

Skön dag i skolan, den har endast bestått av lekar. Började klockan 9 och slutade vid 11. Har fått en skön klass i år, nästan alla från förra året är kvar men några nya trevliga prickar har tillkommit, och extra bra är det att Antonia äntligen fått byta till våran :) Sandra å jag planerade igår att vi skulle gå på stan så blev en lång shopping runda för mitt stackars ben.. Har sträckt det något förjävligt sen inte bara det, mitt golv blir så jävla halkigt av mitt spray till att platta håret så i stressen på morgonen sprang jag och ramlade. Och landade på samma ben! Så det blev mer eller mindre att halta fram. Det är ju tur att jag inte är så särskilt klantig ;) Ett extra plus för det snygga blåmärket, haha! Iluta kom och mötte oss och var med oss ett tag sen när vi blev less cyklade vi till Sandra och slöade där ett tag sen cyklade vi in till stan å jag tog bussen hem. Nu ska jag äta sen ska jag ta mig en promenix, försöka iaf. Måste få till benet så jag kan gå normalt imorgon.


pushing me away every last word
every single thing you say, pushing me away
try to stop it now but it's already too late, pushing me away
If you really don't care than say it to my face, pushing me away
push push pushing me away

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0