Keep holding on

Har precis kommit in, har varit ute på en lång promenad med Larsälv. Idag har det varit ännu en onödig dag i skolan, började 9 och slutade klockan 10. Så följde med Amanda till hennes läkare där hon skulle ta sin spruta och sen gick vi till skolan igen och mötte upp Antonia. Först fick vi jaga runt på hela Hackspetten efter plåster åt henne eftersom hon hade skavsår så hon knappt kunde gå. Tillslut kom vi iallafall oss in till stan och blev en lång tripp där idag också. Fixade klart min 3 veckors praktik som jag har nu i 2an och det blev på JC! Skönt att ha det avklarat iaf. Sen lunchade vi på Dagobert och min älskade kycklingsallad! :) Pallade mig hemmåt vid klockan 2 och då la jag mig på soffan och sov som en stock i flera timmar, men Mimmie & Donna väckte mig med sitt skällande för de behövde gå ut. De var nog rätt så less å vänta på att jag skulle vakna. Har fått ett antal skumma sms idag eftersom vissa personer verkar ha ganska så lite å göra på sina luncher, haha! :P

Nu ska jag vara duktig och försöka hjälpa Larsälv med hennes nya bärbara dator som hon fått, stolt e hon! Tönt. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0