Home sweet home ellernåt såntdära

Blev att fara hem en dag tidigare, fredags flygen var helt slut eftersom min far väntade alldeles för länge med att boka. Wellwell, sånt händer. Idag känns det bara som att jag stressat runt, även fast jag varit vaken sen 9 tiden och flyget hem gick 15:15. Först fick jag ta bussen till pendeltåget, sen pendeltåget in till Centralen sen fick jag gå till City terminalen och ta flygbussen mot Arlanda. Voj voj vilken dag! Btw så var Takida grymma igår kväll på Skansen, dom gör mig aldrig besviken <3

Mami kom och hämtade upp mig från Kallax så vi for och hämtade Krille som var på hockeyträning sen for vi och köpte hem Max mat till middag. Sjukt hungrig var jag eftersom jag bara ätit frukost vilket var vid halv 10 tiden. Sen kom Eva, Per & Viktoria på besök. Nu ska jag se The secret life of the American teenagers sen ska jag gå å ta mig en varm dusch, ciao ciao!


Some pics från LK:

    

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0