Wish you were

Sista lektionen fördagen, skönt! Slutar väl sådär om 10 minuter. Blir att strosa runt en stund på stan tills min buss går. Idag fick vi en extra sovmorgon igen, en timme bara dock men otroligt skönt är det hursomhelst. Vad jag ska hitta på idag är ett mysterium fortfarande, antingen blir det att fara med Sandra till Övertorneå över helgen eller så är jag hemma och sover bort helgen. Haha! Får väl se vad min ekonomi har att säga om saken.

Igår for jag med Emma och tittade på när min lillebror hade avslutningsmatch mot föräldrarna. En jäkla tid tog det att ta sig till hallen eftersom Riddan fick vända två ggr för att han först glömt benskydden sen har han ingen nyckel. Klyrro! Haha men det var iallafall sjukt kul att se Riddan & Peter på skridskor ;) Och inte lite de skröt efteråt när de vunnit. Ojojoj! Dock orkade vi inte se hela matchen för vi höll på frysa stjärten av oss så vi gick till kvantum en sväng och köpte lite karra och satte oss i Coop :) Kom hem därvid sju tiden och då kom Nathalie och tvingade med mig och sola. Men de är ju alltid skönt med lite färg.

Hm mån tro om jag är lite efter kanske, märkte just att hela min klass gått.. ;o Haha ja herregud.
Ha en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0