Plugggg

Hooh tog en liten paus från pluggandet, känner att min hjärna är en aning överhettad! Prov i BP imorgon och det är huuur mycket som helst att plugga in, det gillar vi inte! Förresten så fyller min Soffipropp år idag, grattis<3

Förutom stresspluggandet så har det varit en skön dag, hade sovmorgon till tio och slutade vid tre tiden :) Näthandel var först på schemat sen data, idrott och ARL där vi skulle svara på några frågor i grupp. Efter vi slutat kilade jag iväg och tränade sen tog jag bussen hem. Käkade å la mig sen på soffan med mami och gick igenom provet. Pappa fixade ihop färska jordgubbar och glass åt mig som efterrätt, sjukt gott var det! Om jag hinner ska jag gå förbi och gratta Sofie också en sväng, men de är ju en annan femma.

Men nu ska jag avrunda, dax att färga mamis hår och sen fortsätta med det eviga pluggandet. Och imorgon är det tisdag, sjukt jobbig skoldag. Blö ta mig långt härifrån.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0