Oth & 27 dresses!

Kom precis till Amandis, ska flotta på med lite pollykaka och kladdmuffins till OTH om en stund. Även Erica kommer nog alldeles strax å har med sig 27 dresses som vi ska kika på senare :) Blir att sleepa hära i natt eftersom Amandis är hemma själv och är rädd för spöken ;)

Råkade försova mig idag - igen. Inte särskilt ovanligt dock, måste börja skärpa mig!  På tisdagar har vi alltid en jäkligt lång lunch, och det suger. Sen är det alltid vidrig mat på tisdagar, antingen fisk eller dendär slemmiga pastagratängen som var dagens lunch. Så Amandis och jag drog in till stan å käkade på Tasty.. Haha satt fint! :) Gick på stan en liten sväng och svammlade runt innan vi gick tillbaka till skolan. Och som vanligt har ju Amandis alltid sina vackra kommentarer. Jag: ska vi dra och knacka på - - - - - s dörr eller vad tycker du? Amandis: Jaa de gör vi så kan jag säga i porttelefonen att jag är hans mäklare och vill kolla att hans kran fungerar! Haha så störd du är gumman! :P Fyfan vad jag skrattade, helt sjukt. Sen hade vi matte och svammlet fortsatte dära och tror alla vi tjejor var helt mongo så våran mattelärare blev super irriterad och vägrade gå igenom Pythagoras sats. Inte för att de gjorde oss nånting men hon är ju helt mongo. Klockan fyra var skoldagen slut och så traskade vi iväg mot bussen.

Nä nu var OTH klart så nu kila! HEIPA


VILA I FRID ÄNGEL ENGLA!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0