Follow me

Usch, då var min käre vän sjukan tillbaka. Var inte länge jag höll mig frisk. Super kul känns de ju! Huvudet värker och feber frossa har jag. Sen har Sandra lyckats dra på sig halsfluss och jag vet ingenting så vi dricker ur samma colaflaska och vips så har Nathalie ont i halsen igen. Blö :/ Skoldagen har gått oerhööört segt, sovmorgon till tio och första lektionen idag var svenska. Rättade igenom häftet vi hållt på med i någon vecka nu och det verkar som att jag äntligen fattat dedär trots allt. Sen efter lunch hade vi matte och administration och sist arl. Sa hejdå till Amanda & Sandra sen tog jag bussen hem.

Vad jag ska göra resterande av dagen vet jag inte, ska gå och hjälpa mamma med att klippa Donna nu iaf. Sen blir det att lägga sig i sängen och kika på One tree hill. Take caare!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0