Cause my world revolves around you

Äntligen fredag, grymt skönt! :) Sitter på turismen i datasalen och letar efter fakta om Grekland. Lång dag idag dock, och två prov. Ett innan lunch och ett efter lunch. Bara hålla tummarna att det går vägen. Vill ut i soolen!

Igår skrev vi klart det sista inför Babsans prov nästa vecka och sen fick vi sluta. Det var vid ett tiden så jag och Amanda gick in till stan en stund. Efter många om och men tog jag bussen hem iallafall, gick ut med hundarna sen satte jag mig ute i solen och käkade glass. Nathalie kom till mig en stund och vi tog de bara lugnt, sen for vi till Gammelstad en sväng och hämtade kattsand. For hem, la mig framför tvn och slocknade, var helt sluut i skallen!

Vad jag ska hitta på idag har jag ingen aning om, antingen blir det att fara ut med tjejerna eller så är jag hemma med Sofie och Nathalie, men vet ni.. De återstår att se! ;) Nä nu är det dags för prov i ARL. Wish me luck! Puss

Tell me how I´m supposed to breathe with no air
Can´t live can't breathe with no air
It´s how I feel whenever you ain´t there
There´s no air, no air


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0