Anytime

Hoh sjukt trött är jag och försöker sätta mig ner och plugga lite matte men det går inte bra alls. Känner stressen eftersom nationella närmare sig och det känns som att jag inte kan någonting alls! Blöblö men de ska väl gå vägen iaf.

Tog mig en sovmorgon imorse eftersom jag typ legat vaken hela natten pg a min jävla migrän. Sen när jag väl orkade upp så kom jag till skolan precis till svenska lektionen där jag får höra att vi nästa vecka har prov på synonymeer eller vafan de nu var. Så där försvann mitt humör igen :) Sen hade vi lunch och jag och korvstroganoff går inte ihop, så blev en tacotallrik för mig på Dagobert medans Amanda o Erika tog sig varsin cookie. Otroligt hur mycket vi svammlat idag, men Erika är ju lite extra smart ibland med kommentarerna vid rätt tillfälle sådär ;) Tog bussen hem vid fyra och la mig och kikade på OTH. Nu har jag kollat igenom alla säsonger en gång till, och nu ska jag börja om igen. Love it!<3 Men vetni, nu känner jag att det luktar popcorn i hela mitt hus så ska gå och snotta lite från min broder. Sen är det dusch och plugg som gäller. Hare fint!

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0